go to top icon

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Μην ανησυχείς, όλοι κάνουμε λάθη. Αν για κάποιο λόγο θες να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου, και δεν έχουμε ετοιμάσει το πακέτο σου, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο

210-9230883 ή να μας στείλεις e-mail στην διεύθυνση info@nerdom.gr εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.


Δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης πληρωμένων παραγγελιών.


Όσον όμως αφορά τις παραγγελίες που βρίσκονται μπορείς να κάνεις ακύρωση της παραγγελίας σου μονάχα 5 μέρες από την υποβολή της. Από το διάστημα αυτό και μετά δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης.


ΠΡΟΣΟΧΗ Εάν ένας λογαριασμός παρουσιάζει υψηλό ποσοστό ακυρώσεων ή επιστροφών υπάρχει κίνδυνος να τεθεί σε παύση ο λογαριασμός με αποτέλεσμα να χαθεί το level αλλά και τα coins που έχετε κερδίσει

Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με τον τροπο που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία. 


ΑΛΛΑΓΗ ƩΤΟ ΚΑΤΑƩΤΗΜΑ 

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή προϊόντος ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού στο κατάστημα χωρίς επιπλέον χρέωση (δείτε παρακάτω τις προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αλλαγής). 


Nerdom Physical Store 

Καλλιρρόης 17, 11743 

Νεος κόσμος 

2109230883 


ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER ΕΛΛΑΔΑ 

Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με κάποιο άλλο, τα έξοδα επιστροφής (2€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (2€) επιβαρύνουν εσάς (συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε τη διαφορά με αντικαταβολή).

 Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (η χρέωση της επιστροφής σας (3€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας) και το ποσό της επιστροφής θα επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. 

Για επιστροφές σε τράπεζα μπορείτε να μας δηλώσετε λογαριασμό Πειραιώς και δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης . Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας. 

Η μειωμένη χρέωση επιστροφής (2€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη.Αυτή η χρέωση αφορά μόνο την αλλαγή προϊόντων. 

Ʃε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς (3€). 

Ʃε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και η αρχική σας παραγγελία έχει υπερβεί το ποσό των 60€, τότε τα αρχικά έξοδα αποστολής και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (3€ Γενική Ταχυδρομική/Courier Center , 1,99€ Box Now αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή PAYPAL και 5€ αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ). 

Επιπλέον σε κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων που δεν αφορά λάθος της εταιρείας ή ελλατωματικό προϊόν υπάρχει η χρέωση επιστροφής του πακέτου (3€ Γενική Ταχυδρομική/Courier Center , 1,99€ Box Now). 

Ʃε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, Παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία. 


Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση. 


ΠΡΟƩΟΧΗ: 

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του. 


ΠΡΟΥΠΟΘΕƩΕΙƩ

 Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού. 



ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

-Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες ,βιβλία-κόμικς - manga, τα τρόφιμα/ ροφήματα, τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προσφορές "Buy 2 get one more free", Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales, προϊόντα από αγορά σε εκθέσεις ή conventions όπως Athenscon,ComicDom κ.α. καθώς και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων. Τα εποχιακά προϊόντα όπως οι χριστουγεννιάτικες μπάλες κ.α. μπορουν να αλλαχθούν μονο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας(εποχιακα), σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αλλαγή.Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.

 Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς . 

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημια ,να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων. 


Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρησιμοποίηση των αγαθών η αξία τους αυτόματα μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και τα επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και το ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη θα είναι μικρότερο από την αξία αγοράς του προϊόντος. 

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην προχωρήσει στην επιστροφή χρημάτων.


ΔΙΑΔΙΚΑƩΙΑ ΕΠΙƩΤΡΟΦΗƩ 

Η δήλωση επιστροφής ασκείται ηλεκτρονικά, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@nerdom.gr

Μας αποστέλλετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή ένας εκπρόσωπος της εταιρείας θα επικοινωνήσει μαζί σας. 


Warehouse Παρνασού 6 και Διγενή Ακρίτα 

Περιστέρι,12133

2109230883 


Για ελαττωματικά προϊόντα : Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@nerdom.gr .Το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει για την διαδικασία και αξιολόγηση του ελλατωματικού προϊόντος 


Για ελαττωματικά προϊόντα που μπορεί να παραληφθούν από την εταιρεία Καϊσσα, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνεί απευθείας με την κατασκευάστρια εταιρεία στο support@kaissa.gr περιγράφοντας το πρόβλημα τους και θα γίνεται απευθείας αντικατάσταση από τον κατασκευαστή.


ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 

Ο πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει σε κάποιες από τις αγορές που έχει πραγματοποιήσει στο κατάστημα δίχως να αναφέρει κάποια αιτιολογία επιστροφής. Για να γίνει δεκτή όμως η επιστροφή, τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν ακριβώς στην κατάσταση που παρελήφθησαν με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή των ειδών γίνεται δεκτή , μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή της παραγγελίας καθώς επίσης και για τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή της παραγγελίας στο κατάστημα (και τα τραπεζικά έξοδα σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων μέσω τράπεζας).

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται ηλεκτρονικά, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@nerdom.gr και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης. Κατόπιν της δήλωσης αυτής η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 μέρες από την παράδοση του προϊόντος.

Ο καταναλωτής ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από αυτή που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης χαρακτηριστικών και λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της Υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης ,των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και προπαντώς χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο το προϊόν.

Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρησιμοποίηση των αγαθών η αξία τους αυτόματα μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και τα επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία . 

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην προχωρήσει στην αποδοχή της υπαναχώρησης και την επιστροφή χρημάτων.


Εξαιρέσεις Υπαναχώρησης


-Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για τα προϊόντα : σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες , κάρτες που έχει ανοιχτεί η συσκευασία, βιβλία-κόμικς - manga, τρόφιμα/ ροφήματα, beauty προϊόντα που έχει ανοιχθεί η συσκευασία, τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προϊόντα που βρίσκονται σε πακέτο "Buy 2 get one more free", Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales, flash sales , προϊόντα από αγορά σε εκθέσεις ή conventions όπως Athenscon,ComicDom , τα εποχιακά προϊόντα κ.α. καθώς επίσης και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων. 


Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν μου

Ʃε περίπτωση επιστροφής, ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@nerdom.gr

και η ομαδα μας θα σου απαντήσει εντός 5 ημερών.


Δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα

Ʃε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις/αλλάξεις προιόν

που πλέον έχει εκπτωτική τιμή λαμβάνεται υπόψιν η τρέχουσα τιμή.

Εάν δεν έμεινες ικανοποιημένος ή για κάποιον άλλον λόγο

θες να επιστρέψεις το προϊόν, μπορείς να το κάνεις εντός 15 ημερών.

Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην

έχει ανοιχτεί.


Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη


Δεν επιστρέφονται: Σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες ,βιβλία-κόμικς - manga, τα εποχιακά προιόντα, τα τρόφιμα/ ροφήματα, τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προσφορές "Buy 2 get one more free", Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales κ.α. καθώς και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων.Τα εποχιακά προϊόντα οπως χριστουγεννιάτικες μπάλες κ.α. μπορουν να αλλαχθούν μόνο με άλλα εποχιακά προϊόντα . Σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αλλαγή.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.



Το Nerdom δεν λαμβάνει την ευθύνη για οποιοδήποτε damaged πακέτο αποστολής


Αν προσπαθείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα Funko POP! εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε. Οι φιγούρες

Funko Pop! είναι μαζικά παραγόμενες. Ως αποτέλεσμα, παρατηρούνται μικρές διακυμάνσεις κατά τη διαδικασία κατασκευής.

Αυτές οι διακυμάνσεις μπορεί να περιλαμβάνουν ελαφρές τσακίσεις, σημάδια στη συσκευασία ή να έχει κάποιο κατασκευαστικό λάθος στη φιγούρα .Παρόλο που θέλουμε όλοι να λάβουν ένα άψογο κουτί, δεν συμβαίνει πάντοτε. Ένα ελάττωμα κουτιού ή της φιγούρας δεν θεωρείται πραγματικό ελάττωμα.