go to top icon
🤩 Τα καταστήματα μας θα παραμείνουν ανοικτά Κυριακή 28/4 από τις 11:00 έως 16:00 🤩

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Βρήκες κάτι που σου αρέσει περισσότερο; - Χρειάζεσαι άλλο νούμερο; - Ίσως κάτι δεν λειτουργεί; - Άλλαξες απλά γνώμη;

Σου έχουμε τη λύση

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας.

Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με τον τροπο που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία.

store

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή προϊόντος ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού στο κατάστημα χωρίς επιπλέον χρέωση

*δείτε παρακάτω τις προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αλλαγής.

Οδ. Ανδρούτσου 153, ΤΚ 18535 - Πειραιάς
2109230883

Καλλιρρόης 17, 11743 - Νέος Κόσμος
2109230883

boxnow

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ BOXNOW

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας μέσω της BoxNow, εύκολα και γρήγορα

Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας μέσω BoxNow και επιθυμείτε να την επιστρέψετε, παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τις οδηγίες που λάβατε κατά την επικοινωνία της παράδοσης για να την επιστρέψετε.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας μέσω της BoxNow, εύκολα και γρήγορα

Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας με κάποια άλλη μέθοδο ή επιθυμείτε να την επιστρέψετε σε εμάς, μπορείτε να βρείτε την κοντινότερη θυρίδα δίπλα σας και να ολοκληρώστε την αποστολή προς εμάς εύκολα και γρήγορα από τον παρακάτω σύνδεσμο.

https://returns.boxnow.gr/returns-step-one/50/537/nerdom.gr

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

Η χρέωση της επιστροφής σας (2€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας και το ποσό της επιστροφής θα επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Η BoxNow μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για επιστροφές και όχι για αλλαγές προϊόντων.

courier

ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER - ΕΛΛΑΔΑ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με κάποιο άλλο, τα έξοδα επιστροφής (2€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (2€) επιβαρύνουν εσάς.

(συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε τη διαφορά με αντικαταβολή).

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (η χρέωση της επιστροφής σας (3€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας) και το ποσό της επιστροφής θα επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Για επιστροφές σε τράπεζα μπορείτε να μας δηλώσετε λογαριασμό Πειραιώς και δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης. Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας.

Η μειωμένη χρέωση επιστροφής (2€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη. Αυτή η χρέωση αφορά μόνο την αλλαγή προϊόντων.

Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς (3€).

Σε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και η αρχική σας παραγγελία έχει υπερβεί το ποσό των 60€, τότε τα αρχικά έξοδα αποστολής και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (3€ Γενική Ταχυδρομική/Courier Center , 1,99€ Box Now αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή PAYPAL και 5€ αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ).

Επιπλέον σε κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων που δεν αφορά λάθος της εταιρείας ή ελλατωματικό προϊόν υπάρχει η χρέωση επιστροφής του πακέτου (3€ Γενική Ταχυδρομική/Courier Center , 1,99€ Box Now).

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.

Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, Παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες ,βιβλία-κόμικς - manga, τα τρόφιμα/ ροφήματα, τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προσφορές 'Buy 2 get one more free', Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales κ.α. καθώς και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.

Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημια, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρησιμοποίηση των αγαθών η αξία τους αυτόματα μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και τα επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και το ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη θα είναι μικρότερο από την αξία αγοράς του προϊόντος.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην προχωρήσει στην επιστροφή χρημάτων.

return

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Η δήλωση επιστροφής ασκείται ηλεκτρονικά, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@nerdom.gr

Μας αποστέλλετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή ένας εκπρόσωπος της εταιρείας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

  • Nerdom Warehouse Παρνασού 6 και Διγενή Ακρίτα Περιστέρι,12133

  • 2109230883

Για ελαττωματικά προϊόντα: Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@nerdom.gr. Το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει για την διαδικασία και αξιολόγηση του ελλατωματικού προϊόντος

Για ελαττωματικά προϊόντα που μπορεί να παραληφθούν από την εταιρεία Καϊσσα, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνεί απευθείας με την κατασκευάστρια εταιρεία στο support@kaissa.gr περιγράφοντας το πρόβλημα τους και θα γίνεται απευθείας αντικατάσταση από τον κατασκευαστή.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει σε κάποιες από τις αγορές που έχει πραγματοποιήσει στο κατάστημα δίχως να αναφέρει κάποια αιτιολογία επιστροφής. Για να γίνει δεκτή όμως η επιστροφή, τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν ακριβώς στην κατάσταση που παρελήφθησαν με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή των ειδών γίνεται δεκτή , μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή της παραγγελίας καθώς επίσης και για τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή της παραγγελίας στο κατάστημα (και τα τραπεζικά έξοδα σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων μέσω τράπεζας).

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται ηλεκτρονικά, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@nerdom.gr και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης. Κατόπιν της δήλωσης αυτής η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 μέρες από την παράδοση του προϊόντος.

Ο καταναλωτής ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από αυτή που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης χαρακτηριστικών και λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της Υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης ,των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και προπαντώς χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο το προϊόν.

Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρησιμοποίηση των αγαθών η αξία τους αυτόματα μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και τα επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην προχωρήσει στην αποδοχή της υπαναχώρησης και την επιστροφή χρημάτων.

Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Εξαιρέσεις Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για τα προϊόντα : σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες , κάρτες που έχει ανοιχτεί η συσκευασία, βιβλία-κόμικς - manga, τρόφιμα/ ροφήματα, beauty προϊόντα που έχει ανοιχθεί η συσκευασία, τα Funko Pop! με την ενδειξη 'Chase is Possible ή Chase' καθώς και σε προσφορές 'Buy 2 get one more free', Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales, flash sales κ.α. καθώς και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με τον τροπο που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία.

faq

Έχεις περισσότερες ερωτήσεις;

Έχουμε Απαντήσεις!

Μάθε περισσότερα

ΔΕΝ ΒΡΗΚΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ;

To Νο.1 Geek e-shop
με 10.000+ προϊόντα

Δωρεάν Μεταφορικά
άνω των 59€

Δυνατότητα
Αντικαταβολής