Συχνές Ερωτήσεις

  • Παραγγελία

    • Πως θα λάβω επιβεβαίωση πως η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

      Όταν ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου θα λάβεις από εμάς e-mail επιβεβαίωσης.
    • Μπορώ να προπαραγγείλω κάποιο προιόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

      Φυσικά! Υπάρχει δυνατότητα προπαραγγελίας σε προιόντα που θα βρείς με την ένδειξη "Pre-Order".

      Εάν στην παραγγελία σου υπάρχουν προϊόντα που βρίσκονται σε κατάσταση προπαραγγελίας και έχεις επιλέξει την αντικαταβολή ενδέχεται να πραγματοποιηθούν τμηματικές αποστολές με βάση τις διαφορετικές ημερομηνίες κυκλοφορίας. Το σύνολο των μεταφορικών εξόδων χρεώνεται μονάχα στην πρώτη αποστολή (μεταφορικά + έξοδα αντικαταβολής) εάν η παραγγελία είναι κάτω των 60 ευρώ. Οι υπόλοιπες αποστολές επιβαρύνονται μονάχα από έξοδα αντικαταβολής 2 ευρώ. 

       Εάν έχει γίνει πληρωμή της παραγγελίας με κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή Paypal τότε η αποστολή των προιόντων θα γίνει μόλις όλα τα προιόντα της παραγγελίας σου θα είναι διαθέσιμα!

      *Η Nerdom δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη σε περίπτωση ακύρωσης κάποιου προϊόντος που βρίσκεται σε Pre-Order 

      **Οι εκτιμώμενοι μήνες κυκλοφορίας ενδέχεται να είναι διαφορετικοί από τους αναγραφόμενους και χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ ως guides. 

  • Τρόποι πληρωμής

    • Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

      Σου δίνουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

      1. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
      2. Πληρωμή μέσω PayPal 
      3. Πληρωμή με αντικαταβολή* 
      4. Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση (η πληρωμή πρέπει να γινει εντός 2 ημερών ). Απαραίτητο είναι να αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας στα σχόλια της πληρωμής.
      1. *Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ
  • Ακύρωση / Τροποποίηση παραγγελίας

    • Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

      Μην ανησυχείς, όλοι κάνουμε λάθη. Αν για κάποιο λόγο θες να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου, και δεν έχουμε ετοιμάσει το πακέτο σου, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 210-9230883 ή να μας στείλεις e-mail στην διεύθυνση info@nerdom.gr  εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

      Όσον όμως αφορά τα προιόντα που βρίσκονται σε προ-παραγγελία μπορείς να κάνεις ακύρωση της παραγγελίας σου μονάχα 3 μέρες από την υποβολή της. Από το διάστημα αυτό και μετά δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης.

  • Αποστολή και παραλαβή

    • Ποια είναι τα έξοδα της αποστολής;

      Για παραγγελίες κάτω των 60,00 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι 3,00 ευρώ ενώ για παραγγελίες άνω των 60,00 σου κάνουμε δώρο τα μεταφορικά.

      Τα μεταφορικά έξοδα για αποστολές στην Κύπρο είναι 8,00 ευρώ (Δεν παρέχεται η υπηρεσία της αντικαταβολής)

      Η αντικαταβολή είναι ξεχωριστή υπηρεσία με επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ.

      Σε περίπτωση αλλαγής τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν το πελάτη και είναι στο σύνολο 4 ευρώ. Αυτό το ποσό μπορείς να το πληρώσεις με PayPal, μεταφορά ή αντικαταβολή. Στην περίπτωση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον κόστος 2 ευρώ και το σύνολο της αλλαγής είναι 6 ευρώ.

    • Πως και από που θα παραλάβω την παραγγελία μου;

      Ο υπάλληλος της Γενικής Ταχυδρομικής θα φέρει στην πόρτα σου την παραγγελία σου (τις ώρες που εσύ επιθυμείς εφόσον το έχεις βάλει σαν σχόλιο). Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις την παραλαβή από το κατάστημα μας και να σε γνωρίσουμε από κοντά.

      *Σε περίπτωση απομακρυσμένης περιοχής δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

    • Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

      Είσαι από αυτούς τους ανυπόμονους που κοιτάνε από το ματάκι περιμένοντας τον ταχυδρόμο; Σε καταλαβαίνουμε. Ο συνηθισμένος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες. *Σε περιπτώσεις αυξημένου όγκου οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
  • Πληροφορίες Καταστήματος

  • Επιστροφές προϊόντων

    • Ποια είναι η διαδικασία των επιστροφών;

      Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού.

      Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με τον τροπο που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία.

      ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

      Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού στο κατάστημα χωρίς επιπλέον χρέωση (δείτε παρακάτω τις προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αλλαγής).

      Nerdom Physical Store

      Καλλιρόης 17, 11743

      Νεος κόσμος

      2109230883

      ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER 

      ΕΛΛΑΔΑ

      Σε περίπτωση που επιθυμείτε  να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (2€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (2€) επιβαρύνουν εσάς (συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε τη διαφορά με αντικαταβολή).

      Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (η χρέωση της επιστροφής σας (3€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας) και το ποσό της επιστροφής θα επισρτραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Για επιστροφές σε τράπεζα μπορείτε να μας δηλώσετε λογαριασμό Πειραιώς και δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης. Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας.

      Η μειωμένη χρέωση επιστροφής (2€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη.Αυτή η χρέωση αφορά μόνο την αλλαγή προϊόντων.

      Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς (3€).

      Σε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και η αρχική σας παραγγελία έχει υπερβεί το ποσό των 60€, τότε τα αρχικά έξοδα αποστολής και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (3€ αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή PAYPAL και 5€ αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ). Επιπλέον σε κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων που δεν αφορά λάθος της εταιρείας ή ελλατωματικό προϊόν υπάρχει η χρέωση επιστροφής του πακέτου (3€).

      Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία. 

      Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

      ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του.

      ΚΥΠΡΟΣ

      Σε περίπτωση που επιθυμείτε  να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (8€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (8€) επιβαρύνουν εσάς.

      Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα σας επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών.

      Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς.

      Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

      Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.

      ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του.

      ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

      Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού.

      Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια ,τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προσφορές "Buy 2 get one more free"  και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.
      Προσοχή! Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται.

      Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς . Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία,να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

      Σε περίπτωση κλειστών καταστημέτων λόγω της πανδημίας COVID 19 και έπειτα από κυβερνιτική απόφαση,για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά αγορές και αλλαγές από το κατάστημα θα πρέπει να γίνει άμεσα επικοινωνία με το eshop (είτε τηλεφωνικά είτε με email) εντός του περιθωρίου αλλαγής ωστε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή. Εαν δεν υπάρχει επικοινωνία μαζί μας εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή-ημερομηνία απόδειξης και έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων /αλλαγή θα απορριφθεί. Η ίδια πολιτική εφαρμόζεται και στην εξαργύρωση πιστωτικού.

      ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

      1. Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@nerdom.gr
      2. Μας αποστέλλετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
      3. Μόλις παραλάβουμε θα επικοινωνήσει συνάδελφος μαζί σας.

      Warehouse

      Δεφνερ 3 και Τιμολέοντος

      Μετς,11636

      2109230883

    • Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν μου;

      • Σε περίπτωση επιστροφής, ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@nerdom.gr και η ομαδα μας θα σου απαντήσει εντός 5 ημερών
      • Ίσως χρειαστούν 2-4 εβδομάδες για επεξεργασία ανταλλαγών / επιστροφών
      • Δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα
      • Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις/αλλάξεις προιόν που πλέον έχει εκπτωτική τιμή λαμβάνεται υπόψιν η τρέχουσα τιμή.
      • Εάν δεν έμεινες ικανοποιημένος ή για κάποιον άλλον λόγο θες να επιστρέψεις το προϊόν, μπορείς να το κάνεις εντός 15 ημερών. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει ανοιχτεί. 
      • Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξ οοκλήρου τον πελάτη
      • Δεν επιστρέφονται: Προιόντα που έχουν ανοιχτεί, εσώρουχα, σκουλαρίκια, προιόντα ομορφιάς καθώς και Funko Pop! φιγούρες με την σημείωση (Chase is possible)
      • Το Nerdom δεν λαμβάνει την ευθύνη για οποιοδήποτε damaged πακέτο αποστολής
      • Αν προσπαθείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα Funko POP! εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε. Οι φιγούρες Funko Pop! είναι μαζικά παραγόμενες. Ως αποτέλεσμα, παρατηρούνται μικρές διακυμάνσεις κατά τη διαδικασία κατασκευής. Αυτές οι διακυμάνσεις μπορεί να περιλαμβάνουν ελαφρές τσακίσεις, σημάδια στη συσκευασία ή να έχει κάποιο κατασκευαστικό λάθος στη φιγούρα .Παρόλο που θέλουμε όλοι να λάβουν ένα άψογο κουτί, δεν συμβαίνει πάντοτε. Ένα ελάττωμα κουτιού ή της φιγούρας δεν θεωρείται πραγματικό ελάττωμα.
  • COVID-19 Updates

    • Ανακοίνωση 18.01.2021

      Από 18.01 το φυσικό μας κατάστημα λειτουργεί κανονικά τόσο για παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα όσο και για αγορές εντός καταστήματος.

      Πληρωμή μπορεί να γίνει κατα την παραλαβή τόσο με μετρητά όσο και με κάρτα.

      Ο μέγιστος αριθμός ατόμων που μπορούν να εισέλθουν στο κατάστημα είναι 1 άτομο ενώ υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας.

      Για να ερθεις στο κατάστημα μας θα πρέπει να στείλεις 2 στο 13033. Η μετακίνηση ισχύει για 2 ώρες και δεν χρειάζεται να κλεισεις ραντεβού. 

      Ωραριο λειτουργείας

      Δευτέρα: 10:00 - 17:00 

      Τρίτη: 10:00 - 14:00 & 16:00 - 20:00

      Τετάρτη: 10:00 - 17:00 

      Πέμπτη: 10:00 - 14:00 & 16:00 - 20:00

      Παρασκευή: 10:00 - 14:00 & 16:00 - 21:00

      Σάββατο 10:00 - 16:00

    • Ανακοίνωση 01.02.2021

      Από 01.02.2020 μπορείς να κάνεις τις αγορές σου στο κατάστημα μας μόνο με την μέθοδο click away ακολουθώντας τα εξής βήματα

      - Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα πρέπει να γράψεις στα σχόλια την ημέρα και ώρα που θα επιθυμούσες να παραλάβεις (εντός ημερολογιακών 5 ημερών ). Η ημέρα που θα επιλέξεις θα πρέπει να είναι από την επόμενη εργάσιμη της υποβολής της παραγγελίας σου και μετά.

      - Θα λάβεις το email επιβεβαίωσης υποβολής της παραγγελίας.** Προσοχή δεν μπορεί να γίνει παραλαβή μόνο με αυτό το e-mail !!

      - Μόλις γίνει η συλλογή και η παραγγελία σου είναι έτοιμη στο κατάστημα θα λάβεις ένα δεύτερο email για την παραλαβή της παραγγελίας σου με την ημέρα και ώρα παραλαβής. Εάν για κάποιο λογο δεν μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε την ώρα και μέρα που ζήτησες θα σε καλέσουν από το κατάστημα για να κλείσεις εκ νέου ένα ραντεβού. 

      - Μόλις σου έρθει το email  παραλαβής τότε μπορείς να έρθεις με αυτό το email για την παραλαβή σου. Προσοχή! Το κατάστημα μας ΔΕΝ στέλνει και μήνυμα στο κινητό. 

      - Κατα την παραλαβή θα πρέπει να υποδείξεις στην/στον υπάλληλο το email που παρέλαβες με την επιβεβαίωση της ώρας και τον αριθμό παραγγελίας.

      Στο κατάστημα οι πληρωμές μπορούν να πραγματοποιηθούν τόσο με κάρτα όσο και με μετρητά.

      Οι αλλαγές στο κατάστημα μπορούν να ολοκληρωθούν στο κατάστημα ΜΟΝΟ με παραγγελία. Στα σχόλια της παραγγελίας θα πρέπει να αναγράφεται το επιθυμητό ωράριο ραντεβού και ότι η παραγγελία πρόκειται για αλλαγή.

    • Ανακοίνωση 05.02.2021

      Το φυσικό μας κατάστημα θα παραμείνει κλειστό 6.02,07.02 ,13.02 & 14.02
    • Ανακοίνωση 05.04.2021

      Από τις 05.04 τα καταστήματα μας ανοίγουν για αγορές μέσω Click Away και Click in Shop. Παραγγελίες Click Away Μπορείς να ολοκληρώσεις τις αγορά σου μέσω του site μας και να επιλέξεις παραλαβή από το κατάστημα ως μέθοδο αποστολής. Μόλις συλλεχθεί από το κατάστημα η παραγγελία σου θα σου έρθει sms για να κλείσεις ραντεβού με το κατάστημα μας στο αντίστοιχο link. Μόλις κλείσεις ένα ραντεβού θα σου έρθει νέο sms με την επιβεβαίωση της παραλαβής. Παραγγελίες Click In Shop Για να κλείσεις ραντεβού για το κατάστημα μπορείς να πατήσεις στο link εδώ : https://cis.infocube.gr/create_clickinstore_booking.php?shop_in_shop_code=nerdom Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και επιλέγεις το ραντεβού σου. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα ενημερωθείς μέσω sms για την επιβεβαίωση του ραντεβού σου. Επισημαίνουμε ότι : *Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική *Για click in shop ο μέγιστος χρόνος παραμονής εντός του καταστήματος ειναι 15 λεπτά *Επιτρέπεται ένα άτομο εντός του καταστήματος Σας παρακαλούμε να τηρείτε όλα τα παραπάνω για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.