Συχνές Ερωτήσεις

  • Παραγγελία

    • Πως θα λάβω επιβεβαίωση πως η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

      Όταν ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου θα λάβεις από εμάς e-mail επιβεβαίωσης.
    • Μπορώ να κάνω προπαραγγείλω κάποιο προιόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

      Φυσικά! Υπάρχει δυνατότητα προπαραγγελίας σε προιόντα που θα βρείς με την ένδειξη "Pre-Order". Εάν στην παραγγελία σου υπάρχουν προιόντα που βρίσκονται σε κατάσταση προπαραγγελίας και έχεις επιλέξει την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής, τότε όσα προιόντα είναι ήδη διαθέσιμα θα αποσταλούν άμεσα με τα αντίστοιχα μεταφορικά έξοδα ενώ τα προιόντα που είναι κατάσταση προπαραγγελίας θα αποσταλούν την στιγμή που θα είναι διαθέσιμα με τα αντίστοιχα μεταφορικά έξοδα. Εάν έχει γίνει πληρωμή της παραγγελίας με κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή Paypal τότε η αποστολή των προιόντων θα γίνει μόλις όλα τα προιόντα της παραγγελίας σου θα είναι διαθέσιμα!

  • Τρόποι πληρωμής

    • Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

      Σου δίνουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

      1. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
      2. Πληρωμή μέσω PayPal 
      3. Πληρωμή με αντικαταβολή* 
      4. Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση 

      *Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ

  • Ακύρωση / Τροποποίηση παραγγελίας

    • Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

      Μην ανησυχείς, όλοι κάνουμε λάθη. Αν για κάποιο λόγο θες να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου, και δεν έχουμε ετοιμάσει το πακέτο σου, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 210-9230883 ή να μας στείλεις e-mail στην διεύθυνση info@nerdom.gr

  • Αποστολή και παραλαβή

    • Ποια είναι τα έξοδα της αποστολής;

      Για παραγγελίες κάτω των 60,00 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι 3,00 ευρώ ενώ για παραγγελίες άνω των 60,00 σου κάνουμε δώρο τα μεταφορικά.

      Η αντικαταβολή είναι ξεχωριστή υπηρεσία με επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ.

      Σε περίπτωση αλλαγής τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν το πελάτη και είναι στο σύνολο 4 ευρώ. Αυτό το ποσό μπορείς να το πληρώσεις με PayPal, μεταφορά ή αντικαταβολή. Στην περίπτωση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον κόστος 2 ευρώ και το σύνολο της αλλαγής είναι 6 ευρώ.

    • Πως και από που θα παραλάβω την παραγγελία μου;

      Ο υπάλληλος της Speedex θα φέρει στην πόρτα σου* την παραγγελία σου (τις ώρες που εσύ επιθυμείς εφόσον το έχεις βάλει σαν σχόλιο). Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις την παραλαβή από το κατάστημα μας και να σε γνωρίσουμε από κοντά.

      *Σε περίπτωση απομακρυσμένης περιοχής δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

    • Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

      Είσαι από αυτούς τους ανυπόμονους που κοιτάνε από το ματάκι περιμένοντας τον ταχυδρόμο; Σε καταλαβαίνουμε. Ο συνηθισμένος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες.
  • Πληροφορίες Καταστήματος

  • Επιστροφές προϊόντων

    • Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν μου;

      • Σε περίπτωση ελαττωματικού /λάθους προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@nerdom.gr και η ομαδα μας θα σου απαντήσει εντός 2 ημερών
      • Ίσως χρειαστούν 2-4 εβδομάδες για επεξεργασία ανταλλαγών / επιστροφών
      • Δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα
      • Εάν δεν έμεινες ικανοποιημένος ή για κάποιον άλλον λόγο θες να επιστρέψεις το προϊόν, μπορείς να το κάνεις εντός 10 ημερών. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει ανοιχτεί. 
      • Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξ οοκλήρου τον πελάτη
      • Δεν επιστρέφονται: Προιόντα που έχουν ανοιχτεί, εσώρουχα, σκουλαρίκια, προιόντα ομορφιάς καθώς και Funko Pop! φιγούρες με την σημείωση (Chase is possible)
      • Το Nerdom δεν λαμβάνει την ευθύνη για οποιοδήποτε damaged πακέτο αποστολής
      • Αν προσπαθείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα Funko POP! εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε. Οι φιγούρες Funko Pop! είναι μαζικά παραγόμενες. Ως αποτέλεσμα, παρατηρούνται μικρές διακυμάνσεις κατά τη διαδικασία κατασκευής. Αυτές οι διακυμάνσεις μπορεί να περιλαμβάνουν ελαφρές τσακίσεις, σημάδια στη συσκευασία ή να έχει κάποιο κατασκευαστικό λάθος στη φιγούρα .Παρόλο που θέλουμε όλοι να λάβουν ένα άψογο κουτί, δεν συμβαίνει πάντοτε. Ένα ελάττωμα κουτιού ή της φιγούρας δεν θεωρείται πραγματικό ελάττωμα.
  • Επιστροφές χρημάτων

    • Γίνονται επιστροφές χρημάτων;

      Όχι δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων. Αυτό που γίνεται είναι να παραλάβεις έναν κωδικό με την χρηματική προς επιστροφή αξία για να χρησιμοποιήσεις σε επόμενη σου αγορά.