Συχνές Ερωτήσεις

  • Παραγγελία

    • Πως θα λάβω επιβεβαίωση πως η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

      Όταν ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου θα λάβεις από εμάς e-mail επιβεβαίωσης.
    • Μπορώ να προπαραγγείλω κάποιο προιόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

      Φυσικά! Υπάρχει δυνατότητα προπαραγγελίας σε προιόντα που θα βρείς με την ένδειξη "Pre-Order". Εάν στην παραγγελία σου υπάρχουν προιόντα που βρίσκονται σε κατάσταση προπαραγγελίας και έχεις επιλέξει την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής, τότε όσα προιόντα είναι ήδη διαθέσιμα θα αποσταλούν άμεσα με τα αντίστοιχα μεταφορικά έξοδα ενώ τα προιόντα που είναι κατάσταση προπαραγγελίας θα αποσταλούν την στιγμή που θα είναι διαθέσιμα με τα αντίστοιχα μεταφορικά έξοδα. Εάν έχει γίνει πληρωμή της παραγγελίας με κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή Paypal τότε η αποστολή των προιόντων θα γίνει μόλις όλα τα προιόντα της παραγγελίας σου θα είναι διαθέσιμα!

      *Η Nerdom δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη σε περίπτωση ακύρωσης κάποιου προϊόντος που βρίσκεται σε Pre-Order 

      **Οι εκτιμώμενοι μήνες κυκλοφορίας ενδέχεται να είναι διαφορετικοί από τους αναγραφόμενους και χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ ως guides. 

  • Τρόποι πληρωμής

    • Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

      Σου δίνουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

      1. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
      2. Πληρωμή μέσω PayPal 
      3. Πληρωμή με αντικαταβολή* 
      4. Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση 

      *Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ

  • Ακύρωση / Τροποποίηση παραγγελίας

    • Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

      Μην ανησυχείς, όλοι κάνουμε λάθη. Αν για κάποιο λόγο θες να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου, και δεν έχουμε ετοιμάσει το πακέτο σου, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 210-9230883 ή να μας στείλεις e-mail στην διεύθυνση info@nerdom.gr  εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

      Όσον όμως αφορά τα προιόντα που βρίσκονται σε προ-παραγγελία μπορείς να κάνεις ακύρωση της παραγγελίας σου μονάχα 3 μέρες από την υποβολή της. Από το διάστημα αυτό και μετά δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης.

  • Αποστολή και παραλαβή

    • Ποια είναι τα έξοδα της αποστολής;

      Για παραγγελίες κάτω των 60,00 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι 3,00 ευρώ ενώ για παραγγελίες άνω των 60,00 σου κάνουμε δώρο τα μεταφορικά.

      Τα μεταφορικά έξοδα για αποστολές στην Κύπρο είναι 8,00 ευρώ (Δεν παρέχεται η υπηρεσία της αντικαταβολής)

      Η αντικαταβολή είναι ξεχωριστή υπηρεσία με επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ.

      Σε περίπτωση αλλαγής τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν το πελάτη και είναι στο σύνολο 4 ευρώ. Αυτό το ποσό μπορείς να το πληρώσεις με PayPal, μεταφορά ή αντικαταβολή. Στην περίπτωση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον κόστος 2 ευρώ και το σύνολο της αλλαγής είναι 6 ευρώ.

    • Πως και από που θα παραλάβω την παραγγελία μου;

      Ο υπάλληλος της Speedex θα φέρει στην πόρτα σου* την παραγγελία σου (τις ώρες που εσύ επιθυμείς εφόσον το έχεις βάλει σαν σχόλιο). Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις την παραλαβή από το κατάστημα μας και να σε γνωρίσουμε από κοντά.

      *Σε περίπτωση απομακρυσμένης περιοχής δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

    • Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

      Είσαι από αυτούς τους ανυπόμονους που κοιτάνε από το ματάκι περιμένοντας τον ταχυδρόμο; Σε καταλαβαίνουμε. Ο συνηθισμένος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες. *Σε περιπτώσεις αυξημένου όγκου οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
  • Πληροφορίες Καταστήματος

  • Επιστροφές προϊόντων

    • Ποια είναι η διαδικασία των επιστροφών;

      Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού.

      Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με τον τροπο που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία.

      ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

      Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού στο κατάστημα χωρίς επιπλέον χρέωση (δείτε παρακάτω τις προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αλλαγής).

      Nerdom Physical Store

      Καλλιρόης 17, 11743

      Νεος κόσμος

      2109320883

      ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER 

      ΕΛΛΑΔΑ

      Σε περίπτωση που επιθυμείτε  να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (2€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (2€) επιβαρύνουν εσάς (συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε τη διαφορά με αντικαταβολή).

      Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (η χρέωση της επιστροφής σας (2€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας) και το ποσό της επιστροφής θα επισρτραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Για επιστροφές σε τράπεζα μπορείτε να μας δηλώσετε λογαριασμό Πειραιώς και δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης. Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας. Η χρέωση επιστροφής (2€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη.

      Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς.

      Σε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και η αρχική σας παραγγελία έχει υπερβεί το ποσό των 60€, τότε τα αρχικά έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς (3€ αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή PAYPAL και 5€ αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή).

      Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία.

      Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

      ΠΡΟΣΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

      ΚΥΠΡΟΣ

      Σε περίπτωση που επιθυμείτε  να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (8€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (8€) επιβαρύνουν εσάς.

      Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα σας επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών.

      Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς.

      Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

      Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.

      ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

      Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού.

      Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια και στα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase ''. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.
      Προσοχή! Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται.

      Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς . Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία,να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

      ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

      1. Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@nerdom.gr
      2. Μας αποστέλλετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
      3. Μόλις παραλάβουμε θα επικοινωνήσει συνάδελφος μαζί σας.

      Warehouse

      Δεφνερ 3 και Τιμολέοντος

      Μετς,11636

      21009230883

    • Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν μου;

      • Σε περίπτωση επιστροφής, ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@nerdom.gr και η ομαδα μας θα σου απαντήσει εντός 5 ημερών
      • Ίσως χρειαστούν 2-4 εβδομάδες για επεξεργασία ανταλλαγών / επιστροφών
      • Δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα
      • Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις/αλλάξεις προιόν που πλέον έχει εκπτωτική τιμή λαμβάνεται υπόψιν η τρέχουσα τιμή.
      • Εάν δεν έμεινες ικανοποιημένος ή για κάποιον άλλον λόγο θες να επιστρέψεις το προϊόν, μπορείς να το κάνεις εντός 15 ημερών. Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει ανοιχτεί. 
      • Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξ οοκλήρου τον πελάτη
      • Δεν επιστρέφονται: Προιόντα που έχουν ανοιχτεί, εσώρουχα, σκουλαρίκια, προιόντα ομορφιάς καθώς και Funko Pop! φιγούρες με την σημείωση (Chase is possible)
      • Το Nerdom δεν λαμβάνει την ευθύνη για οποιοδήποτε damaged πακέτο αποστολής
      • Αν προσπαθείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα Funko POP! εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε. Οι φιγούρες Funko Pop! είναι μαζικά παραγόμενες. Ως αποτέλεσμα, παρατηρούνται μικρές διακυμάνσεις κατά τη διαδικασία κατασκευής. Αυτές οι διακυμάνσεις μπορεί να περιλαμβάνουν ελαφρές τσακίσεις, σημάδια στη συσκευασία ή να έχει κάποιο κατασκευαστικό λάθος στη φιγούρα .Παρόλο που θέλουμε όλοι να λάβουν ένα άψογο κουτί, δεν συμβαίνει πάντοτε. Ένα ελάττωμα κουτιού ή της φιγούρας δεν θεωρείται πραγματικό ελάττωμα.
  • COVID-19 Updates

    • Ανακοίνωση 18.01

      Από 18.01 το φυσικό μας κατάστημα λειτουργεί κανονικά τόσο για παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα όσο και για αγορές εντός καταστήματος.

      Πληρωμή μπορεί να γίνει κατα την παραλαβή τόσο με μετρητά όσο και με κάρτα.

      Ο μέγιστος αριθμός ατόμων που μπορούν να εισέλθουν στο κατάστημα είναι 1 άτομο ενώ υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας.

      Για να ερθεις στο κατάστημα μας θα πρέπει να στείλεις 2 στο 13033. Η μετακίνηση ισχύει για 2 ώρες και δεν χρειάζεται να κλεισεις ραντεβού. 

      Ωραριο λειτουργείας

      Δευτέρα: 10:00 - 17:00 

      Τρίτη: 10:00 - 14:00 & 16:00 - 20:00

      Τετάρτη: 10:00 - 17:00 

      Πέμπτη: 10:00 - 14:00 & 16:00 - 20:00

      Παρασκευή: 10:00 - 14:00 & 16:00 - 21:00

      Σάββατο 10:00 - 16:00