go to top icon
🤩 Απόκτησε ΜΟΝΟ για σήμερα 18/3, -10% σε φιγούρες & συλλεκτικά με τον κωδικό "MYSTERYKITE" 🤩

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως θα λάβω επιβεβαίωση πως η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

Όταν ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου θα λάβεις από εμάς e-mail επιβεβαίωσης.

Μπορώ να προπαραγγείλω κάποιο προιόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Φυσικά! Υπάρχει δυνατότητα προπαραγγελίας σε προιόντα που θα βρείς με την ένδειξη "Pre-Order".

Εάν στην παραγγελία σου υπάρχουν προϊόντα άμεσα διαθέσιμα αλλά προϊόντα σε προπαραγγελία έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις εάν θα τα παραλάβεις όλα μαζί η εάν θα γίνουν τμηματικές αποστολές. Για να παραλάβεις όλα τα προϊόντα μαζί η προεξόφληση της παραγγελίας είναι υποχρεωτική.


Εάν στην παραγγελία σου υπάρχουν προϊόντα που βρίσκονται σε κατάσταση προπαραγγελίας και έχεις επιλέξει την αντικαταβολή, σε περίπτωση που οι κυκλοφορίες των αναμενόμενων προϊόντων γίνουν σε διαφορετικές ημερομηνίες ενδέχεται να πραγματοποιηθούν πολλαπλές αποστολές με επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς/αντικαταβολής όπως αναγράφονται στον εκαστοτε τιμοκατάλογο.


 Εάν έχει γίνει πληρωμή της παραγγελίας με κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή Paypal τότε η αποστολή των προιόντων θα γίνει μόλις όλα τα προιόντα της παραγγελίας σου θα είναι διαθέσιμα!


*Η Nerdom δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη σε περίπτωση ακύρωσης κάποιου προϊόντος που βρίσκεται σε Pre-Order 

**Οι εκτιμώμενοι μήνες κυκλοφορίας ενδέχεται να είναι διαφορετικοί από τους αναγραφόμενους και χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ ως guides. 

Που βρίσκεται το φυσικό σας κατάστημα;

Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται στην Αθήνα, Καλλιρρόης 17, Νέος Κόσμος, στο κέντρο τη Αθήνας.

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του φυσικού καταστήματος;

To ωράριο λειτουργίας του καταστήματος είναι

Δευτέρα- Παρασκευή : 10:00 - 21:00

Ʃάββατο 10:00-20:00

Κυριακή : Το κατάστημα μας παραμένει κλειστό.

Μπορώ να κάνω παραγγελία με παραλαβή από το κατάστημα;

Φυσικά! Μπορείς να υποβάλεις την παραγγελία σου και κατα την ολοκλήρωση να επιλέξεις ως τρόπο αποστολής ‘’Παραλαβή από το Κατάστημα’’


Μόλις η παραγγελία σου συλλεχθεί θα λάβεις ενημέρωση και θα παραμείνει στο κατάστημα για 3 εργάσιμες ημέρες

Πόσες μέρες κάνει να ετοιμαστεί οι παραγγελία μου;

Οι τυπικοί χρόνοι προετοιμασίας της παραγγελίας είναι 1-2 εργάσιμες

ημέρες.

Ʃε περιόδους αυξημένης κίνησης οι μέρες αυτές ενδέχεται να αυξηθούν.

Πως θα ενημερωθώ ότι η παραγγελία μου είναι έτοιμη για παραλαβή;

Μόλις η παραγγελία είναι έτοιμη για παραλαβή θα λάβεις σχετικό sms και ειδοποίηση στο email σου.


Για πόσες μέρες παραμένει η παραγγελία μου στο κατάστημα;

Οι παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα παραμένουν μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες.

Πού βλέπω την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος στο κατάστημα ;

Μπορείς να δεις εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα μας μπαίνοντας μέσα στο προϊόν και επιλέγοντας το ‘’Δες την διαθεσιμότητα καταστήματος ’’.

Πως μπορώ να καταχωρήσω μια παραγγελία;

Μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα που θέλεις με τους παρακάτω τρόπους

1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία στο www.nerdom.gr

2. Μέσω e-mail στο info@nerdom.gr

3. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 2109230883 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 17:00

Πως θα λάβω επιβεβαίωση ότι η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

Όταν ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου θα λάβεις από εμάς e-mail επιβεβαίωσης.


Εάν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης μπορείς να δεις όλες σου τις παραγγελίες στο account σου στο πεδίο ‘’Ιστορικό αγορών’’

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Ʃου δίνουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
  • Πληρωμή μέσω PayPal
  • Πληρωμή με αντικαταβολή*
  • Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση (η πληρωμή πρέπει να γινει εντός 2

ημερών ). Απαραίτητο είναι να αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας

στα σχόλια της πληρωμής.


*Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ και ισχύει για συνολικό ποσό έως 400 eur. Σε περίπτωση που το καλάθι υπερβαίνει το ποσό αυτό θα πρέπει να γίνει τραπεζική κατάθεση ωστε να αποσταλεί η παραγγελία.

H υπηρεσία της αντικαταβολής ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη για πελάτες με πολλαπλές επιστροφές.Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσει μαζί σας το customer support ωστε να γίνει κατάθεση του ποσού για να αποσταλεί η παραγγελία.

Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

  • Αποστολή με Γενική Ταχυδρομική . Οι χρόνοι παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες μέρες από την ημέρα αναχώρησης από την αποθήκη.
  • Αποστολή με Box Now. Οι χρόνοι παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες μέρες από την ημέρα αναχώρησης από την αποθήκη. Μάθε περισσότερα για την box now εδώ
  • Αποστολή με DHL για παραγγελίες εξωτερικού. Οι χρόνοι παράδοσης είναι 5-10 εργάσιμες μέρες από την ημέρα αναχώρησης από την αποθήκη.


*Ʃε περιπτώσεις αυξημένου όγκου οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να

αλλάξουν σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής ;

Τα έξοδα αποστολής είναι 2.99 ευρώ για τις κούριερ Γενική Ταχυδρομική, Courier Center.

Τα έξοδα αποστολής με την Box Now είναι 1.99 ευρώ

Τα έξοδα αποστολής για εξωτερικό με DHL είναι 11.99 ευρώ


Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 59 ευρώ για αποστολές εντός Ελλάδας.

Οι όροι αποστολών και το κόστος αποστολής. μπορεί να αναπροσαρμοστεί χωρίς προηγούμενη ενημέρωση

Η χρήση της υπηρεσίας Box Now είναι διαθέσιμη μόνο για προπληρωμένες παραγγελίες και δεν διατίθεται η υπηρεσία της

αντικαταβολής.

Ʃε περίπτωση αλλαγής τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν το πελάτη και είναι στο σύνολο 4 ευρώ.

Αυτό το ποσό μπορείς να το πληρώσεις με PayPal, μεταφορά ή αντικαταβολή. Ʃτην περίπτωση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον κόστος 2 ευρώ και το σύνολο της αλλαγής είναι 6 ευρώ

Πως λειτουργεί η παράδοση με την Box Now;

Το πρώτο βήμα είναι να Ακολουθήσεις την συνηθισμένη διαδικασία υποβολής παραγγελίας , όμως κατά την ολοκλήρωση θα πρέπει να επιλέξεις ως μέσο παράδοσης την επιλογή: “Παράδοση από Θυρίδα BoxNow” και στη συνέχεια το επιθυμητό Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής Δεμάτων που τον εξυπηρετεί. Δες περισσότερα εδώ

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας θα λάβεις SMS με πληροφορίες για την παραγγελία του και έναν Εξαψήφιο Κωδικό PIN.



Όταν η παραγγελία παραδοθεί στο επιλεγμένο Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής Δεμάτων, θα λάβεις ένα ακόμη SMS το οποίο τον πληροφορεί πως η παραγγελία του είναι έτοιμη για να τη συλλέξει.

Για την παραλαβή θα πρέπει να καταχωρήσεις τον Κωδικό PIN στο πληκτρολόγιο του Αυτόματου Μηχανήματος Παραλαβής Δεμάτων, η αντίστοιχη θυρίδα ανοίγει αυτόματα και παραλαμβάνει την παραγγελία του.


Το δέμα μπορεί να παραμείνει στην θυρίδα για 48 ώρες. Ενώ κατόπιν αιτήματος, ο πελάτης μπορεί να παρατείνει διάρκεια για ακόμα 24 ώρες επικοινωνώντας ο ίδιoς με την Box Now.

Πως μπορώ να δω την διαθεσιμότητα προϊόντος;

Ʃε κάθε προϊόν στο πεδίο ‘’Διαθεσιμότητα ‘’υπάρχουν τα εξής status :


Άμεσα διαθέσιμο : Το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο για αποστολή


Διαθέσιμο για pre-order :Tο προϊόν είναι διαθέσιμο για προ-

παραγγελία


Εξαντλημένο : Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα

Πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Εφόσον έχεις κάνει την παραγγελία σου με το λογαριασμό σου και όχι ως επισκέπτης, οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου στο customer area στο πεδίο ‘’εξέλιξη παραγγελίας’’.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Μην ανησυχείς, όλοι κάνουμε λάθη. Αν για κάποιο λόγο θες να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου, και δεν έχουμε ετοιμάσει το πακέτο σου, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο

210-9230883 ή να μας στείλεις e-mail στην διεύθυνση info@nerdom.gr εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.


Δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης πληρωμένων παραγγελιών.


Όσον όμως αφορά τις παραγγελίες που βρίσκονται μπορείς να κάνεις ακύρωση της παραγγελίας σου μονάχα 5 μέρες από την υποβολή της. Από το διάστημα αυτό και μετά δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης.


ΠΡΟΣΟΧΗ Εάν ένας λογαριασμός παρουσιάζει υψηλό ποσοστό ακυρώσεων ή επιστροφών υπάρχει κίνδυνος να τεθεί σε παύση ο λογαριασμός με αποτέλεσμα να χαθεί το level αλλά και τα coins που έχετε κερδίσει

Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με τον τροπο που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία. 


ΑΛΛΑΓΗ ƩΤΟ ΚΑΤΑƩΤΗΜΑ 

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή προϊόντος ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού στο κατάστημα χωρίς επιπλέον χρέωση (δείτε παρακάτω τις προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αλλαγής). 


Nerdom Physical Store 

Καλλιρρόης 17, 11743 

Νεος κόσμος 

2109230883 


ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER ΕΛΛΑΔΑ 

Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με κάποιο άλλο, τα έξοδα επιστροφής (2€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (2€) επιβαρύνουν εσάς (συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε τη διαφορά με αντικαταβολή).

 Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (η χρέωση της επιστροφής σας (3€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας) και το ποσό της επιστροφής θα επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. 

Για επιστροφές σε τράπεζα μπορείτε να μας δηλώσετε λογαριασμό Πειραιώς και δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης . Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας. 

Η μειωμένη χρέωση επιστροφής (2€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη.Αυτή η χρέωση αφορά μόνο την αλλαγή προϊόντων. 

Ʃε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς (3€). 

Ʃε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και η αρχική σας παραγγελία έχει υπερβεί το ποσό των 60€, τότε τα αρχικά έξοδα αποστολής και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (3€ Γενική Ταχυδρομική/Courier Center , 1,99€ Box Now αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή PAYPAL και 5€ αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ). 

Επιπλέον σε κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων που δεν αφορά λάθος της εταιρείας ή ελλατωματικό προϊόν υπάρχει η χρέωση επιστροφής του πακέτου (3€ Γενική Ταχυδρομική/Courier Center , 1,99€ Box Now). 

Ʃε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, Παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία. 


Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση. 


ΠΡΟƩΟΧΗ: 

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του. 


ΠΡΟΥΠΟΘΕƩΕΙƩ

 Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού. 



ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

-Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες ,βιβλία-κόμικς - manga, τα τρόφιμα/ ροφήματα, τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προσφορές "Buy 2 get one more free", Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales, προϊόντα από αγορά σε εκθέσεις ή conventions όπως Athenscon,ComicDom κ.α. καθώς και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων. Τα εποχιακά προϊόντα όπως οι χριστουγεννιάτικες μπάλες κ.α. μπορουν να αλλαχθούν μονο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας(εποχιακα), σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αλλαγή.Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.

 Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς . 

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημια ,να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων. 


Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρησιμοποίηση των αγαθών η αξία τους αυτόματα μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και τα επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και το ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη θα είναι μικρότερο από την αξία αγοράς του προϊόντος. 

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην προχωρήσει στην επιστροφή χρημάτων.


ΔΙΑΔΙΚΑƩΙΑ ΕΠΙƩΤΡΟΦΗƩ 

Η δήλωση επιστροφής ασκείται ηλεκτρονικά, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@nerdom.gr

Μας αποστέλλετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή ένας εκπρόσωπος της εταιρείας θα επικοινωνήσει μαζί σας. 


Warehouse Παρνασού 6 και Διγενή Ακρίτα 

Περιστέρι,12133

2109230883 


Για ελαττωματικά προϊόντα : Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@nerdom.gr .Το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει για την διαδικασία και αξιολόγηση του ελλατωματικού προϊόντος 


Για ελαττωματικά προϊόντα που μπορεί να παραληφθούν από την εταιρεία Καϊσσα, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνεί απευθείας με την κατασκευάστρια εταιρεία στο support@kaissa.gr περιγράφοντας το πρόβλημα τους και θα γίνεται απευθείας αντικατάσταση από τον κατασκευαστή.


ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 

Ο πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει σε κάποιες από τις αγορές που έχει πραγματοποιήσει στο κατάστημα δίχως να αναφέρει κάποια αιτιολογία επιστροφής. Για να γίνει δεκτή όμως η επιστροφή, τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν ακριβώς στην κατάσταση που παρελήφθησαν με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή των ειδών γίνεται δεκτή , μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή της παραγγελίας καθώς επίσης και για τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή της παραγγελίας στο κατάστημα (και τα τραπεζικά έξοδα σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων μέσω τράπεζας).

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται ηλεκτρονικά, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@nerdom.gr και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης. Κατόπιν της δήλωσης αυτής η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 μέρες από την παράδοση του προϊόντος.

Ο καταναλωτής ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από αυτή που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης χαρακτηριστικών και λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της Υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης ,των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και προπαντώς χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο το προϊόν.

Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρησιμοποίηση των αγαθών η αξία τους αυτόματα μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και τα επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία . 

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην προχωρήσει στην αποδοχή της υπαναχώρησης και την επιστροφή χρημάτων.


Εξαιρέσεις Υπαναχώρησης


-Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για τα προϊόντα : σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες , κάρτες που έχει ανοιχτεί η συσκευασία, βιβλία-κόμικς - manga, τρόφιμα/ ροφήματα, beauty προϊόντα που έχει ανοιχθεί η συσκευασία, τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προϊόντα που βρίσκονται σε πακέτο "Buy 2 get one more free", Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales, flash sales , προϊόντα από αγορά σε εκθέσεις ή conventions όπως Athenscon,ComicDom , τα εποχιακά προϊόντα κ.α. καθώς επίσης και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων. 


Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν μου

Ʃε περίπτωση επιστροφής, ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@nerdom.gr

και η ομαδα μας θα σου απαντήσει εντός 5 ημερών.


Δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα

Ʃε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις/αλλάξεις προιόν

που πλέον έχει εκπτωτική τιμή λαμβάνεται υπόψιν η τρέχουσα τιμή.

Εάν δεν έμεινες ικανοποιημένος ή για κάποιον άλλον λόγο

θες να επιστρέψεις το προϊόν, μπορείς να το κάνεις εντός 15 ημερών.

Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην

έχει ανοιχτεί.


Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη


Δεν επιστρέφονται: Σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες ,βιβλία-κόμικς - manga, τα εποχιακά προιόντα, τα τρόφιμα/ ροφήματα, τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προσφορές "Buy 2 get one more free", Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales κ.α. καθώς και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων.Τα εποχιακά προϊόντα οπως χριστουγεννιάτικες μπάλες κ.α. μπορουν να αλλαχθούν μόνο με άλλα εποχιακά προϊόντα . Σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αλλαγή.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.



Το Nerdom δεν λαμβάνει την ευθύνη για οποιοδήποτε damaged πακέτο αποστολής


Αν προσπαθείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα Funko POP! εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε. Οι φιγούρες

Funko Pop! είναι μαζικά παραγόμενες. Ως αποτέλεσμα, παρατηρούνται μικρές διακυμάνσεις κατά τη διαδικασία κατασκευής.

Αυτές οι διακυμάνσεις μπορεί να περιλαμβάνουν ελαφρές τσακίσεις, σημάδια στη συσκευασία ή να έχει κάποιο κατασκευαστικό λάθος στη φιγούρα .Παρόλο που θέλουμε όλοι να λάβουν ένα άψογο κουτί, δεν συμβαίνει πάντοτε. Ένα ελάττωμα κουτιού ή της φιγούρας δεν θεωρείται πραγματικό ελάττωμα.

Τι κερδίζω με το να κάνω εγγραφή;

  • Κέρδισε Coins με καθε αγορά με το πρόγραμμα ανταμοιβής Nerdom

Fellowship

  • Δυνατότητα προπαραγγελίας προϊόντων
  • Παρακολούθησε τις παραγγελίες & προπαραγγελίες σου
  • Απόκτησε το δικό σου προσωποποιημένο προφίλ και ανέβα λέβελ
  • Λάβε προσφορές ειδικά για εσένα
  • Early Access σε προσφορές

Πώς κάνω εγγραφή;

Μπορείς να κάνεις εγγαρφή είτε κατα την ολοκλήρωση της παραγγελίαςσου είτε να πατήσεις στο πάνω δεξιά ανθρωπάκι. Μόλις το πατήσει θα σου εμφανιστεί το σχετικό μήνυμα για να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου πατώντας το κουμπί ‘’Εγγραφή’’ .

Με ποιους τρόπους κάνω εγγραφή;

Μπορείς να συνδεθείς συμπληρώνοντας τα στοιχεία, με Google ή Facebook.

Τι είναι το Προφίλ;

Το προφίλ είναι μια επισκόπηση των προσωπικών σου πληροφοριών, αγορών και παραγγελιών . Μέσα από το Προφίλ μπορείς να δεις τι level είσαι και πόσα Nerd Coins εχεις.


Μπορείς να επιλέξεις το αγαπημένο σου άβαταρ και να αποκτήσεις προσωποποιημένο προφίλ.


Ανεβαίνοντας level έχεις παραπάνω προνόμια. Δες τα προνόμια σου εδω

Τί είναι το Nerdom Fellowship;

Αφού γίνεις μέλος την συντροφιάς του Nerdom κάνοντας εγγραφή μπαίνεις αυτόματα το πρόγραμμα ανταμοιβής του Nerdom.

Δες περισσότερα εδώ

Τι είναι τα Nerd Coins;

Κάνοντας τις αγορές σου μαζεύεις Nerd Coins τα οποία μπορείς να εξαργυρώσεις σε επόμενες αγορές.

Πως λειτουργούν τα Nerd Coins;

Για 1-29 level. Για κάθε 1ευρώ αγοράς κερδίζεις 3 coins.

Για 30- 44 level. Για κάθε 1ευρώ αγοράς κερδίζεις 4 coins.

Για 44- 50 level. Για κάθε 1ευρώ αγοράς κερδίζεις 5 coins.

Πως εξαργυρώνω τα coins μου;

Μπορείς να εξαργυρώσεις :


  • 300 coins: 3 ευρώ
  • 600 coins: 6 ευρώ
  • 900 coins: 9 ευρώ
  • 1500 coins: 15 ευρώ

Πως να επιλέξω το κατάλληλο δώρο για έναν έφηβο;

Η επιλογή του κατάλληλου δώρου για έναν έφηβο μπορεί να είναι πρόκληση, καθώς οι προτιμήσεις τους μπορεί να είναι πολύ διάφορες. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να λάβετε υπόψη για να βοηθήσετε στην επιλογή ενός κατάλληλου δώρου:


  1. Ενδιαφέροντα και χόμπι: Γνωρίζετε ποια είναι τα ενδιαφέροντα και τα χόμπι του έφηβου; Μπορεί να ασχολείται με τη μουσική, τον αθλητισμό, την τέχνη, την επιστήμη ή την τεχνολογία; Μια καλή ιδέα είναι να επιλέξετε ένα δώρο που σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά του.
  2. Ηλικία : Λάβετε υπόψη την ηλικία του έφηβου. Κάποιοι έφηβοι μπορεί να απολαμβάνουν παιχνίδια και παιδικά δώρα, ενώ άλλοι μπορεί να προτιμούν πιο ώριμα και λειτουργικά αντικείμενα.
  3. Τάσεις και δημοφιλία: Ενημερωθείτε για τις τρέχουσες τάσεις και δημοφιλή προϊόντα για έφηβους. Μπορείτε να εξερευνήσετε τα αγαπημένα τους τηλεοπτικά προγράμματα, ταινίες και παιχνίδια
  4. Επικοινωνία: Είναι σημαντικό να επικοινωνείτε με τον έφηβο και να ακούτε τα ενδιαφέροντά του. Μπορεί να σας δώσει υποδείξεις για το τι θα ήθελε να λάβει ως δώρο. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι το δώρο θα είναι πραγματικά ευχάριστο και αρεστό για εκείνον/η.
  5. Πρακτικότητα: Σκεφτείτε δώρα που θα είναι χρήσιμα και πρακτικά.
  6. Διασκέδαση και ψυχαγωγία: Οι έφηβοι απολαμβάνουν τη διασκέδαση και τη ψυχαγωγία.
  7. Προσωπικότητα: Επιλέξτε ένα δώρο που ανταποκρίνεται στην προσωπικότητα του.

Θα βρω Φιγούρες One Piece;

Ναι, στο Nerdom.gr θα βρείτε μια μεγάλη ποικιλία φιγούρων του One Piece. Υπάρχουν διάφορα μεγέθη και σχέδια φιγούρων που απεικονίζουν τους αγαπημένους σας χαρακτήρες από το One Piece. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε συλλεκτικές εκδόσεις, φιγούρες δράσης και πολλά άλλα. Επισκεφθείτε το Nerdom.gr για να δείτε τη διαθεσιμότητα και να επιλέξετε τις φιγούρες που σας ενδιαφέρουν.

Τι Ρουχα Friends θα βρω στο Nerdom;

Στο Nerdom, μπορείτε να βρείτε ρούχα με θέμα τη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά "Friends." Αυτά τα ρούχα φέρουν συνήθως αναφορές σε αγαπημένες φράσεις, συμβόλα και χαρακτήρες από τη σειρά. Ορισμένα από τα ρούχα Friends που μπορείτε να βρείτε περιλαμβάνουν:

  1. Μπλούζες με αναφορές στη σειρά: Θα βρείτε μπλούζες με κλασικές φράσεις όπως "How You Doin'?" ή "We Were on a Break!" που συνδέονται με τους χαρακτήρες της σειράς.
  2. Πυζάμες Friends: Υπάρχουν πυζάμες με διάφορα μοτίβα και εικονογραφήσεις από τη σειρά, ιδανικές για να χαλαρώνετε στο σπίτι.
  3. Μπουφάν και φούτερ Friends: Εάν αναζητάτε κάτι πιο ζεστό, θα βρείτε μπουφάν και φούτερ με το λογότυπο της σειράς.
  4. Καπέλα Friends: Υπάρχουν καπέλα με τον τίτλο της σειράς ή με συμβολικές εικονογραφήσεις.

Αυτά τα ρούχα Friends είναι ιδανικά για τους φαν της σειράς και μπορείτε να τα φορέσετε για να εκφράσετε την αγάπη σας για αυτήν την αγαπημένη κωμωδία τηλεόρασης.

Πώς μπορώ να προσθέσω προσωπική πινελιά σε ένα δώρο Αγίου Βαλεντίνου;

Η προσθήκη μιας προσωπικής πινελιάς σε ένα δώρο Αγίου Βαλεντίνου μπορεί να κάνει το δώρο σας ακόμα πιο ξεχωριστό και συναισθηματικό. Εδώ είναι μερικοί τρόποι για να το επιτύχετε:

  1. Χειροποίητη Κάρτα: Δημιουργήστε μια χειροποίητη κάρτα με ένα σύντομο, γλυκό μήνυμα. Μπορείτε να προσθέσετε σχέδια, αυτοκόλλητα ή άλλα διακοσμητικά στοιχεία.
  2. Χειροποίητο Δώρο: Φτιάξτε κάτι μόνοι σας, όπως ένα κολιέ, ένα βραχιόλι, ή ένα πίνακα ζωγραφικής. Η προσωπική σας προσπάθεια θα εκτιμηθεί.
  3. Φωτογραφίες: Δημιουργήστε ένα άλμπουμ με φωτογραφίες σας μαζί. Προσθέστε λεζάντες ή μικρά σχόλια για κάθε φωτογραφία.
  4. Προσωπικές Εμπειρίες: Δώστε ένα δώρο που σχετίζεται με μια κοινή εμπειρία που έχετε, όπως ένα ταξίδι, ένα εισιτήριο για μια συναυλία ή μια κοινή δραστηριότητα.
  5. Προσαρμοσμένο Δώρο: Επιλέξτε ένα δώρο που μπορεί να προσαρμοστεί, όπως μια χρυσή αλυσίδα με τα αρχικά του ονόματός του ή ένα χειροποίητο αξεσουάρ με αναγραφή της ημερομηνίας που γνωριστήκατε.
  6. Ρομαντικό Δείπνο: Οργανώστε ένα ρομαντικό δείπνο στο σπίτι ή σε ένα εστιατόριο. Διακοσμήστε τον χώρο με κεριά, λουλούδια και ρομαντική μουσική.
  7. Ειδική Περίοδος Συνδρομής: Συνδράμετε τον αγαπημένο σας σε ένα περιοδικό, βιβλιοθήκη ή club εκδόσεων που τον ενδιαφέρει.
  8. Κοινή Συλλογή: Δημιουργήστε μια κοινή συλλογή με τα αγαπημένα τραγούδια, βιβλία ή ταινίες που μοιράζεστε.

Ανεξάρτητα από την επιλογή σας, η καλύτερη προσωπική πινελιά είναι αυτή που αντικατοπτρίζει την αγάπη και την εκτίμησή σας για τον άλλον.

Ποια είναι τα πιο πρωτότυπα ή ""ψαγμένα"" δώρα για γυναίκες;

Ένα πρωτότυπο και "ψαγμένο" δώρο για μια γυναίκα μπορεί να εξαρτάται από τα ενδιαφέροντά της. Εδώ είναι μερικές ιδέες από το Nerdom που μπορεί να ξεχωρίσουν:

  • Σετ Καλλυντικών με Θέμα:

Επιλέξτε ένα σετ καλλυντικών με θέμα αγαπημένου χαρακτήρα, ταινίας ή σειράς.

  • Περιορισμένης Έκδοσης Funko Pop:

Ένα Funko Pop της αγαπημένης της σειράς ή ταινίας, ιδανικά σε περιορισμένη έκδοση.

  • Κοσμήματα με Θέμα:

Ένα κομψό κόσμημα που αντικατοπτρίζει το ενδιαφέρον ή το χόμπι της.

  • Βιβλίο:

Ένα βιβλίο τέχνης με εικονογραφημένα έργα από αγαπημένους καλλιτέχνες ή συγκεκριμένα θέματα.

  • Αξεσουάρ Τεχνολογίας:

Πρωτότυπα αξεσουάρ τεχνολογίας όπως ακουστικά, φορτιστές ή gadget με θέμα.

  • Σετ Ζαχαροπλαστικής ή Μαγειρικής:

Για τις λάτρεις της ζαχαροπλαστικής ή της μαγειρικής, ένα πρωτότυπο σετ μπορεί να είναι η ιδανική επιλογή.

  • Αξεσουάρ Σπιτιού με Θέμα:

Διακοσμητικά προϊόντα για το σπίτι με θέμα της αγαπημένης σειράς ή ταινίας.


Ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και την προσωπικότητα της γυναίκας, μπορείτε να επιλέξετε κάτι που θα την εκπλήξει και θα την κάνει να νιώθει ξεχωριστή.

Ποια είναι η καλύτερη επιλογή λαμπάδων για αγόρια;

Η επιλογή της καλύτερης λαμπάδας για ένα αγόρι εξαρτάται από τα ενδιαφέροντα, την ηλικία και τις προτιμήσεις του παιδιού. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές γενικές κατηγορίες λαμπάδων που συχνά θεωρούνται καλές επιλογές για αγόρια:

  1. Λαμπάδες με Αγαπημένους Χαρακτήρες: Επιλέξτε λαμπάδα που φέρει τον αγαπημένο χαρακτήρα του παιδιού, όπως ήρωες από κινούμενα σχέδια, super heroes ή άλλους δημοφιλείς χαρακτήρες.
  2. Αθλητικές Λαμπάδες: Εάν το αγόρι ενδιαφέρεται για κάποιο συγκεκριμένο αθλητικό άθλημα, επιλέξτε λαμπάδα που σχετίζεται με αυτό, όπως ποδόσφαιρο, μπάσκετ ή αθλητικά είδωλα.
  3. Σχέδια με Οχήματα: Λαμπάδες με σχέδια οχημάτων, όπως αυτοκίνητα, φορτηγά, αεροπλάνα ή ποδήλατα, μπορεί να είναι ελκυστικές για αγόρια που λατρεύουν τα οχήματα.
  4. Παιδικά Θέματα: Λαμπάδες με θέματα που είναι δημοφιλή στα παιδικά και παιδικά προγράμματα, όπως ζωάκια, πειρατές, διαστημικά ταξίδια και άλλα.
  5. Αξεσουάρ και Διακόσμηση: Επιλέξτε λαμπάδες που συνοδεύονται από αξεσουάρ ή διακοσμητικά στοιχεία που αφορούν τα ενδιαφέροντα του παιδιού.
  6. Προσωποποιημένες Λαμπάδες: Μια λαμπάδα με το όνομα του παιδιού ή άλλη προσωποποίηση μπορεί να κάνει το δώρο πιο ειδικό.


Σημαντικό είναι να λάβετε υπόψη τις προσωπικές προτιμήσεις του παιδιού και να επιλέξετε κάτι που θα τον ενθουσιάσει.

Πώς μπορώ να επιλέξω το κατάλληλο σχέδιο για τη λαμπάδα ενός εφήβου;

Η επιλογή του κατάλληλου σχεδίου για τη λαμπάδα ενός εφήβου μπορεί να εξαρτάται από τα ενδιαφέροντα και το προσωπικό στυλ του εφήβου. Εδώ είναι μερικές συμβουλές που μπορείτε να λάβετε υπόψη σας κατά την επιλογή του σχεδίου:

Ενδιαφέροντα:

  • Σκεφτείτε για τα ενδιαφέροντα του εφήβου. Αν τον απασχολεί ένα συγκεκριμένο θέμα, όπως μουσική, αθλητισμός, τέχνη, ή ταινίες, μπορείτε να επιλέξετε μια λαμπάδα που το αντικατοπτρίζει.

Αγαπημένοι Ήρωες:

  • Εάν ο εφήβος έχει αγαπημένους χαρακτήρες από ταινίες, σειρές, κόμικς ή παιχνίδια, μπορείτε να επιλέξετε λαμπάδα με σχέδιο που τους παρουσιάζει.

Σύγχρονα Σχέδια:

  • Οι εφήβοι συνήθως εκτιμούν σύγχρονα και μοντέρνα σχέδια. Εξερευνήστε λαμπάδες με αφηρημένα ή γεωμετρικά σχέδια, που μπορεί να ταιριάζουν με τον σύγχρονο αισθητικό τους.

Χρώματα:

  • Λάβετε υπόψη τα αγαπημένα χρώματα του εφήβου. Μια λαμπάδα σε αγαπημένο χρώμα τους θα είναι ευπρόσδεκτη.

Εκκεντρικότητα:

  • Οι εφήβοι συχνά απολαμβάνουν εκκεντρικά και ξεχωριστά σχέδια. Εξετάστε ενδιαφέροντα ή παιχνιδιάρικα μοτίβα που μπορούν να αντικατοπτρίζουν τον χαρακτήρα τους.

Συνολικό Στυλ:

  • Σκεφτείτε το συνολικό στυλ του δωματίου ή των αξεσουάρ που χρησιμοποιεί ο εφήβος. Επιλέξτε μια λαμπάδα που ταιριάζει με τον χώρο τους.

Αφήστε τον εαυτό σας να εμπνευστεί από τα ενδιαφέροντα και την προσωπικότητα του εφήβου για να επιλέξετε μια λαμπάδα που θα τον ενθαρρύνει και θα τον χαροποιήσει.