go to top icon

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως θα λάβω επιβεβαίωση πως η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

Όταν ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου θα λάβεις από εμάς e-mail επιβεβαίωσης.

Μπορώ να προπαραγγείλω κάποιο προιόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Φυσικά! Υπάρχει δυνατότητα προπαραγγελίας σε προιόντα που θα βρείς με την ένδειξη "Pre-Order".

Εάν στην παραγγελία σου υπάρχουν προϊόντα που βρίσκονται σε κατάσταση προπαραγγελίας και έχεις επιλέξει την αντικαταβολή ενδέχεται να πραγματοποιηθούν τμηματικές αποστολές με βάση τις διαφορετικές ημερομηνίες κυκλοφορίας. Το σύνολο των μεταφορικών εξόδων χρεώνεται μονάχα στην πρώτη αποστολή (μεταφορικά + έξοδα αντικαταβολής) εάν η παραγγελία είναι κάτω των 60 ευρώ. Οι υπόλοιπες αποστολές επιβαρύνονται μονάχα από έξοδα αντικαταβολής 2 ευρώ. 

 Εάν έχει γίνει πληρωμή της παραγγελίας με κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή Paypal τότε η αποστολή των προιόντων θα γίνει μόλις όλα τα προιόντα της παραγγελίας σου θα είναι διαθέσιμα!

*Η Nerdom δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη σε περίπτωση ακύρωσης κάποιου προϊόντος που βρίσκεται σε Pre-Order 

**Οι εκτιμώμενοι μήνες κυκλοφορίας ενδέχεται να είναι διαφορετικοί από τους αναγραφόμενους και χρησιμοποιούνται ΜΟΝΟ ως guides. 

Που βρίσκεται το φυσικό σας κατάστημα;

Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται στην Αθήνα, Καλλιρρόης 17, Νέος Κόσμος, στο κέντρο τη Αθήνας.

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του φυσικού καταστήματος;

To ωράριο λειτουργίας του καταστήματος είναι

Δευτέρα- Παρασκευή : 10:00 - 21:00

Ʃάββατο 10:00-20:00

Κυριακή : Το κατάστημα μας παραμένει κλειστό.

Μπορώ να κάνω παραγγελία με παραλαβή από το κατάστημα

Φυσικά! Μπορείς να υποβάλεις την παραγγελία σου και κατα την ολοκλήρωση να επιλέξεις ως τρόπο αποστολής ‘’Παραλαβή από το Κατάστημα’’

Πόσες μέρες κάνει να ετοιμαστεί οι παραγγελία μου;

Οι τυπικοί χρόνοι προετοιμασίας της παραγγελίας είναι 1-2 εργάσιμες

ημέρες.

Ʃε περιόδους αυξημένης κίνησης οι μέρες αυτές ενδέχεται να αυξηθούν.

Πως θα ενημερωθώ ότι η παραγγελία μου είναι έτοιμη για παραλαβή;

Μόλις η παραγγελία είναι έτοιμη για παραλαβή θα λάβεις σχετικό sms και ειδοποίηση στο email σου.


Για πόσες μέρες παραμένει η παραγγελία μου στο κατάστημα;

Οι παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα παραμένουν μέχρι 3

εργάσιμες ημέρες.

Πού βλέπω την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος στο κατάστημα ;

Μπορείς να δεις εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα μας

μπαίνοντας μέσα στο προϊόν και επιλέγοντας το ‘’Δες την διαθεσιμότητα καταστήματος ’’.

Πως Μπορώ να καταχωρήσω μια παραγγελία

Μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα που θέλεις με τους παρακάτω τρόπους

1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία στο www.nerdom.gr

2. Μέσω e-mail στο info@nerdom.gr

3. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 2109230883 Δευτέρα έως Παρασκευή

από τις 10:00 έως τις 17:00

Πως θα λάβω επιβεβαίωση ότι η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

Όταν ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου θα λάβεις από εμάς e-mail επιβεβαίωσης.


Εάν είσαι εγγεγραμμένος χρήστης μπορείς να δεις όλες σου τις παραγγελίες στο account σου στο πεδίο ‘’Ιστορικό αγορών’’

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Ʃου δίνουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
  • Πληρωμή μέσω PayPal
  • Πληρωμή με αντικαταβολή*
  • Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση (η πληρωμή πρέπει να γινει εντός 2

ημερών ). Απαραίτητο είναι να αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας

στα σχόλια της πληρωμής.


*Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος 2,00 ευρώ

Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

  • Αποστολή με Γενική Ταχυδρομική . Οι χρόνοι παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες μέρες από την ημέρα αναχώρησης από την αποθήκη.
  • Αποστολή με Courier Center. Οι χρόνοι παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες μέρες από την ημέρα αναχώρησης από την αποθήκη.
  • Αποστολή με Box Now. Οι χρόνοι παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες μέρες από την ημέρα αναχώρησης από την αποθήκη.
  • Αποστολή με DHL για παραγγελίες εξωτερικού. Οι χρόνοι παράδοσης είναι 5-10 εργάσιμες μέρες από την ημέρα αναχώρησης από την αποθήκη.


*Ʃε περιπτώσεις αυξημένου όγκου οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να

αλλάξουν σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής ;

Τα έξοδα αποστολής είναι 2.99 ευρώ για τις κούριερ Γενική Ταχυδρομική, Courier Center.

Τα έξοδα αποστολής με την Box Now είναι 1.99 ευρώ

Τα έξοδα αποστολής για εξωτερικό με DHL είναι 11.99 ευρώ


Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 59 ευρώ για αποστολές εντός Ελλάδας.

Ʃτο εξωτερικό δεν υπάρχουν δωρεάν έξοδα αποστολής.

Η χρήση της υπηρεσίας Box Now είναι διαθέσιμη μόνο για προπληρωμένες παραγγελίες και δεν διατίθεται η υπηρεσία της

αντικαταβολής.

Ʃε περίπτωση αλλαγής τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν το πελάτη και είναι στο σύνολο 4 ευρώ.

Αυτό το ποσό μπορείς να το πληρώσεις με PayPal, μεταφορά ή αντικαταβολή. Ʃτην περίπτωση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον κόστος 2 ευρώ και το σύνολο της αλλαγής είναι 6 ευρώ

Πως λειτουργεί η παράδοση με την Box Now;

Το πρώτο βήμα είναι να Ακολουθήσεις την συνηθισμένη διαδικασία υποβολής παραγγελίας , όμως κατά την ολοκλήρωση θα πρέπει να επιλέξεις ως μέσο παράδοσης την επιλογή: “Παράδοση από Θυρίδα BoxNow” και στη συνέχεια το επιθυμητό Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής Δεμάτων που τον εξυπηρετεί.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας θα λάβεις SMS με πληροφορίες για την παραγγελία του και έναν Εξαψήφιο Κωδικό PIN.



Όταν η παραγγελία παραδοθεί στο επιλεγμένο Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής Δεμάτων, θα λάβεις ένα ακόμη SMS το οποίο τον πληροφορεί πως η παραγγελία του είναι έτοιμη για να τη συλλέξει.

Για την παραλαβή θα πρέπει να καταχωρήσεις τον Κωδικό PIN στο πληκτρολόγιο του Αυτόματου Μηχανήματος Παραλαβής Δεμάτων, η αντίστοιχη θυρίδα ανοίγει αυτόματα και παραλαμβάνει την παραγγελία του.


Το δέμα μπορεί να παραμείνει στην θυρίδα για 48 ώρες. Ενώ κατόπιν αιτήματος, ο πελάτης μπορεί να παρατείνει διάρκεια για ακόμα 24 ώρες επικοινωνώντας ο ίδιoς με την Box Now.

Πως μπορώ να δω την διαθεσιμότητα προϊόντος;

Ʃε κάθε προϊόν στο πεδίο ‘’Διαθεσιμότητα ‘’υπάρχουν τα εξής status :


Άμεσα διαθέσιμο : Το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο για αποστολή


Διαθέσιμο για pre-order :Tο προϊόν είναι διαθέσιμο για προ-

παραγγελία


Εξαντλημένο : Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα

Πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Εφόσον έχεις κάνει την παραγγελία σου με το λογαριασμό σου και όχι ως επισκέπτης, οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου στο customer area στο πεδίο ‘’εξέλιξη παραγγελίας’’.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Μην ανησυχείς, όλοι κάνουμε λάθη. Αν για κάποιο λόγο θες να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου, και δεν έχουμε ετοιμάσει το πακέτο σου, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο

210-9230883 ή να μας στείλεις e-mail στην διεύθυνση info@nerdom.gr εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.


Δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης πληρωμένων παραγγελιών.


Όσον όμως αφορά τις παραγγελίες που βρίσκονται μπορείς να κάνεις ακύρωση της παραγγελίας σου μονάχα 5 μέρες από την υποβολή της. Από το διάστημα αυτό και μετά δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης.

Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού.

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με τον τροπο που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία.


ΑΛΛΑΓΗ ƩΤΟ ΚΑΤΑƩΤΗΜΑ


Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού στο κατάστημα χωρίς επιπλέον χρέωση (δείτε παρακάτω τις

προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αλλαγής).


Nerdom Physical Store

Καλλιρόης 17, 11743

Νεος κόσμος

2109230883


ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER


ΕΛΛΑΔΑ

Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (2€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (2€) επιβαρύνουν εσάς (συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε τη διαφορά μεαντικαταβολή).

Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (η χρέωση της επιστροφής σας (3€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας) και το ποσό της επιστροφής θα επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Για επιστροφές σε τράπεζα μπορείτε να μαςδηλώσετε λογαριασμό Πειραιώς και δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης. Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας. Η μειωμένη χρέωση επιστροφής (2€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη.Αυτή η χρέωση αφορά μόνο την αλλαγή προϊόντων.

Ʃε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς (3€).

Ʃε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και η αρχική σας παραγγελία έχει υπερβεί το ποσό των 60€, τότε τα αρχικά έξοδα

αποστολής και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (3€ αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή PAYPAL και 5€ αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ). Επιπλέον σε κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων που δεν αφορά λάθος της εταιρείας ή ελλατωματικό προϊόν υπάρχει η χρέωση επιστροφής του πακέτου (3€). Ʃε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.


ΠΡΟƩΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την

συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή

απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του.


ΚΥΠΡΟƩ

Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (8€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (8€) επιβαρύνουν εσάς. Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα σας επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Ʃε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση. Ʃε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.


ΠΡΟƩΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή

απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του.


ΠΡΟΥΠΟΘΕƩΕΙƩ


Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού.


-Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες ,βιβλία-κόμικς - manga, τα τρόφιμα/ ροφήματα, τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προσφορές "Buy 2 get one more free", Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales κ.α. καθώς και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί.


Προσοχή! Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής

πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς . Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία,να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων. Ʃε περίπτωση κλειστών καταστημέτων λόγω της πανδημίας COVID 19 και έπειτα από κυβερνιτική απόφαση,για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά αγορές και αλλαγές από το κατάστημα θα πρέπει να γίνει άμεσα επικοινωνία με το eshop (είτε τηλεφωνικά είτε με email) εντός του περιθωρίου αλλαγής ωστε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή. Εαν δεν υπάρχει επικοινωνία μαζί μας εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή-ημερομηνία

απόδειξης και έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων /αλλαγή θα απορριφθεί. Η ίδια πολιτική

εφαρμόζεται και στην εξαργύρωση πιστωτικού.


ΔΙΑΔΙΚΑƩΙΑ ΕΠΙƩΤΡΟΦΗƩ

Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@nerdom.gr Μας αποστέλλετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Μόλις παραλάβουμε θα επικοινωνήσει συνάδελφος μαζί σας.


Warehouse

Παρνασού 6 και Διγενή Ακρίτα

Περιστέρι,12133

2109230883


Για ελαττωματικά προϊόντα :

Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@nerdom.gr Το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει για την διαδικασία και

αξιολόγηση του ελλατωματικού προϊόντος Για ελαττωματικά προϊόντα που μπορεί να παραληφθούν από την εταιρεία

Καϊσσα, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνεί απευθείας με την κατασκευάστρια εταιρεία στο support@kaissa.gr περιγράφοντας το πρόβλημα τους και θα γίνεται απευθείας αντικατάσταση από τον κατασκευαστή.

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν μου

Ʃε περίπτωση επιστροφής, ελαττωματικού ή λάθους προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@nerdom.gr

και η ομαδα μας θα σου απαντήσει εντός 5 ημερών. Ίσως χρειαστούν 2-4 εβδομάδες για επεξεργασία


Δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε εκπτωτικά προϊόντα

Ʃε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις/αλλάξεις προιόν

που πλέον έχει εκπτωτική τιμή λαμβάνεται υπόψιν η τρέχουσα τιμή.

Εάν δεν έμεινες ικανοποιημένος ή για κάποιον άλλον λόγο

θες να επιστρέψεις το προϊόν, μπορείς να το κάνεις εντός 15 ημερών.

Το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και να μην

έχει ανοιχτεί.


Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη


Δεν επιστρέφονται: Προιόντα που έχουν ανοιχτεί, εσώρουχα,

σκουλαρίκια, προιόντα ομορφιάς καθώς και Funko Pop! φιγούρες με

την σημείωση (Chase is possible)


Το Nerdom δεν λαμβάνει την ευθύνη για οποιοδήποτε damaged πακέτο αποστολής


Αν προσπαθείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα Funko POP! εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε. Οι φιγούρες

Funko Pop! είναι μαζικά παραγόμενες. Ως αποτέλεσμα, παρατηρούνται μικρές διακυμάνσεις κατά τη διαδικασία κατασκευής.

Αυτές οι διακυμάνσεις μπορεί να περιλαμβάνουν ελαφρές τσακίσεις, σημάδια στη συσκευασία ή να έχει κάποιο κατασκευαστικό λάθος στη φιγούρα .Παρόλο που θέλουμε όλοι να λάβουν ένα άψογο κουτί, δεν συμβαίνει πάντοτε. Ένα ελάττωμα κουτιού ή της φιγούρας δεν θεωρείται πραγματικό ελάττωμα.


Τι κερδίζω με το να κάνω εγγραφή;

  • Κέρδισε Coins με καθε αγορά με το πρόγραμμα ανταμοιβής Nerdom

Fellowship

  • Δυνατότητα προπαραγγελίας προϊόντων
  • Παρακολούθησε τις παραγγελίες & προπαραγγελίες σου
  • Απόκτησε το δικό σου προσωποποιημένο προφίλ και ανέβα λέβελ
  • Λάβε προσφορές ειδικά για εσένα
  • Early Access σε προσφορές

Πώς κάνω εγγραφή;

Μπορείς να κάνεις εγγαρφή είτε κατα την ολοκλήρωση της παραγγελίαςσου είτε να πατήσεις στο πάνω δεξιά ανθρωπάκι. Μόλις το πατήσει θα σου εμφανιστεί το σχετικό μήνυμα για να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου πατώντας το κουμπί ‘’Εγγραφή’’ .

Με ποιους τρόπους κάνω εγγραφή;

Μπορείς να συνδεθείς συμπληρώνοντας τα στοιχεία, με Google ή Facebook.

Τι είναι το Προφίλ;

Το προφίλ είναι μια επισκόπηση των προσωπικών σου πληροφοριών, αγορών και παραγγελιών . Μέσα από το Προφίλ μπορείς να δεις τι level είσαι και πόσα Nerd Coins εχεις.


Μπορείς να επιλέξεις το αγαπημένο σου άβαταρ και να αποκτήσεις προσωποποιημένο προφίλ.


Ανεβαίνοντας level έχεις παραπάνω προνόμια. Δες τα προνόμια σου εδω

Τί είναι το Nerdom Fellowship;

Αφού γίνεις μέλος την συντροφιάς του Nerdom κάνοντας εγγραφή μπαίνεις αυτόματα το πρόγραμμα ανταμοιβής του Nerdom.

Τι είναι τα Nerd Coins;

Κάνοντας τις αγορές σου μαζεύεις Nerd Coins τα οποία μπορείς να εξαργυρώσεις σε επόμενες αγορές.

Πως λειτουργούν τα Nerd Coins;

Για 1-29 level. Για κάθε 1ευρώ αγοράς κερδίζεις 3 coins.

Για 30- 44 level. Για κάθε 1ευρώ αγοράς κερδίζεις 4 coins.

Για 44- 50 level. Για κάθε 1ευρώ αγοράς κερδίζεις 5 coins.

Πως εξαργυρώνω τα coins μου;

Μπορείς να εξαργυρώσεις :


  • 300 coins: 3 ευρώ
  • 600 coins: 6 ευρώ
  • 900 coins: 9 ευρώ
  • 1500 coins: 15 ευρώ