go to top icon

Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν, επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με τον τροπο που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία. ΑΛΛΑΓΗ ƩΤΟ ΚΑΤΑƩΤΗΜΑ Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού στο κατάστημα χωρίς επιπλέον χρέωση (δείτε παρακάτω τις προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της αλλαγής). Nerdom Physical Store Καλλιρόης 17, 11743 Νεος κόσμος 2109230883 ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ COURIER ΕΛΛΑΔΑ Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (2€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (2€) επιβαρύνουν εσάς (συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε τη διαφορά μεαντικαταβολή). Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (η χρέωση της επιστροφής σας (3€) αφαιρείται από το συνολικό χρηματικό ποσό της επιστροφής σας) και το ποσό της επιστροφής θα επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Για επιστροφές σε τράπεζα μπορείτε να μαςδηλώσετε λογαριασμό Πειραιώς και δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης. Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας. Η μειωμένη χρέωση επιστροφής (2€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω Γενικής Ταχυδρομικής και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη.Αυτή η χρέωση αφορά μόνο την αλλαγή προϊόντων. Ʃε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς (3€). Ʃε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και η αρχική σας παραγγελία έχει υπερβεί το ποσό των 60€, τότε τα αρχικά έξοδα αποστολής και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς (3€ αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή PAYPAL και 5€ αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ). Επιπλέον σε κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων που δεν αφορά λάθος της εταιρείας ή ελλατωματικό προϊόν υπάρχει η χρέωση επιστροφής του πακέτου (3€). Ʃε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. Εάν παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, παρακαλείσθε να ενημερώσετε άμεσα την εταιρεία. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση. ΠΡΟƩΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του. ΚΥΠΡΟƩ Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με άλλο, τα έξοδα επιστροφής (8€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (8€) επιβαρύνουν εσάς. Ʃε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για μέρος ή το σύνολο της παραγγελίας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και το ποσό της επιστροφής θα σας επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Ʃε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού κουπονιού, θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με το κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων και με τα έξοδα της επιστροφής να επιβαρύνουν εσάς. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση. Ʃε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή αποστολής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. ΠΡΟƩΟΧΗ: Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη ακόμα και αν αποσταλεί από την συνεργάτιδα μεταφορική, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του. ΠΡΟΥΠΟΘΕƩΕΙƩ Υπάρχουν δύο εναλλακτικές λύσεις, αν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε, είτε η επιστροφή χρημάτων είτε η έκδοση πιστωτικού κουπονιού. -Επιστροφές μπορούν να γίνουν για όλα τα προϊόντα, εκτός από τα σκουλαρίκια, μπαντάνες/κορδέλες ,βιβλία-κόμικς - manga, τα τρόφιμα/ ροφήματα, τα Funko Pop! με την ενδειξη ''Chase is Possible ή Chase '' καθώς και σε προσφορές "Buy 2 get one more free", Mystery Boxes και προϊόντα που βρίσκονται σε special sales οπως black friday , summer sales , winter sales κ.α. καθώς και η σειρά για τα κατοικίδια , συλλεκτικές φιγούρες , ηλεκτρονικές συσκευές έπειτα από το άνοιγμα το προϊόντων. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αλλιώς αν έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να απορριφθεί. Προσοχή! Το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς . Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία,να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων. Ʃε περίπτωση κλειστών καταστημέτων λόγω της πανδημίας COVID 19 και έπειτα από κυβερνιτική απόφαση,για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά αγορές και αλλαγές από το κατάστημα θα πρέπει να γίνει άμεσα επικοινωνία με το eshop (είτε τηλεφωνικά είτε με email) εντός του περιθωρίου αλλαγής ωστε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή. Εαν δεν υπάρχει επικοινωνία μαζί μας εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή-ημερομηνία απόδειξης και έχει παρέλθει το χρονικό όριο αυτό, οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων /αλλαγή θα απορριφθεί. Η ίδια πολιτική εφαρμόζεται και στην εξαργύρωση πιστωτικού. ΔΙΑΔΙΚΑƩΙΑ ΕΠΙƩΤΡΟΦΗƩ Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@nerdom.gr Μας αποστέλλετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Μόλις παραλάβουμε θα επικοινωνήσει συνάδελφος μαζί σας. Warehouse Παρνασού 6 και Διγενή Ακρίτα Περιστέρι,12133 2109230883 Για ελαττωματικά προϊόντα : Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@nerdom.gr Το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει για την διαδικασία και αξιολόγηση του ελλατωματικού προϊόντος Για ελαττωματικά προϊόντα που μπορεί να παραληφθούν από την εταιρεία Καϊσσα, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνεί απευθείας με την κατασκευάστρια εταιρεία στο support@kaissa.gr περιγράφοντας το πρόβλημα τους και θα γίνεται απευθείας αντικατάσταση από τον κατασκευαστή.